Memorial Tomka Bonarowskiego - nie odbedzie sie
Bee Hunter
2017-07-06 20:55:34 UTC
Hej!

Dostalem info ze w tym roku niestety regaty i koncert upamietniajacy Tomka Bonarowskiego (d8b) nie odbedzie sie... To takie info dla wszystkich, ktorzy tak jak ja wspierali i sie wybierali... Smutek niestety...

BH
JoachimeK
2017-07-10 09:29:36 UTC
Post by Bee Hunter
[...]
Tak, to już było wiadomo dość dawno temu (przekazywałem Rezistowi info
telefonicznie, może Ci doniósł).
Szkoda.
Mało tego - fundacja została rozwiązana, więc raczej na przyszłość też
nic :(
--
J.