Miks do oceny
Nuel
2017-02-07 08:38:30 UTC
Czolem grupowiczom - niedobitkom archaicznej formy komunikacji netowej;)

Tu link do utworu, proszę o uwagi dotyczące miksu - w czwartek spotkanie
w studio i przydały by się jakieś opinie niezależnych słuchaczy.
Można tez komentować cała resztę.

https://soundcloud.com/kiepo-aman/04-aurora-borealis/s-07bVA?in=kiepo-aman/sets/all-my-life/s-uTliV

Dzieki i pozdrawiam
Nuel
OMSON
2017-02-07 09:23:37 UTC
Post by Nuel
https://soundcloud.com/kiepo-aman/04-aurora-borealis/s-07bVA?in=kiepo-aman/sets/all-my-life/s-uTliV
Jak dla mnie - wszystko się zgadza kolego. :)Fajna dzida w gitarach.
Miks mi się podoba. Wokal w jednym miejscu ma za duży skok dynamiki w
miksie (jakby jeden okrzyk się gdzieś wyrwał za mocno). I tyle.

Pzdr, OMSON
Jakub Rakus
2017-02-08 15:30:43 UTC
Post by Nuel
[...]
Jak mamy się czepiać szczegółów to:
- jeśli miało być mrocznie to ok, niech zostanie, choć ja bym całość
trochę "rozjaśnił", "ożywił"
- jak już ktoś napisał ten okrzyk koło 3:15 faktycznie za głośno
- w 1:55 wchodzi solówka, kilka razy przesłuchałem ten fragment i mam
jakieś wrażenie że coś nie w tempo wchodzi
Jakub Rakus
jg
2017-02-10 20:43:42 UTC
Post by Nuel
Czolem grupowiczom - niedobitkom archaicznej formy komunikacji netowej;)
dzieki za podtrzymywanie wrzutami niedobitkow przy zyciu...
Post by Nuel
Tu link do utworu, proszę o uwagi dotyczące miksu - w czwartek spotkanie
w studio i przydały by się jakieś opinie niezależnych słuchaczy.
no to sie spoznilem ze swoimi bezcennymi spostrzezeniami... to dlatego, ze
mialem zmiane dostawcy netu i zaliczylem zwloke w przejsciu na nowy serwer
newsowy..
Post by Nuel
Można tez komentować cała resztę.
https://soundcloud.com/kiepo-aman/04-aurora-borealis/s-07bVA?in=kiepo-aman/sets/all-my-life/s-uTliV
przy pierwszym przesluchaniu (zwykle najcenniejszym) rzucily mi sie w uszy
troche jak na moje ucho zbyt sterylny werbel i zaskakujaco zbyt basowe
fragmenty (te palm mutingi) w kontrascie do tych wyzszych dzwiekow (to do
zaobserwowania np. w pierwszych dwoch sekundach kawalku). przy kolejnych
dwoch przesluchaniach takie pierdolki juz umykaja i jest ok.

rozumiem, ze reszta z nowej plytki tez tam jest (pytam, bo na razie nie mam
czasu sie zorientowac)?

pzdr
jg
Nuel
2017-02-13 08:42:48 UTC
Post by Nuel
[...]
Spoko, sprawy sie pokomplikowały, wiec kończenie miksu sie przedłużyło.
Post by jg
rozumiem, ze reszta z nowej plytki tez tam jest (pytam, bo na razie nie mam
czasu sie zorientowac)?
Była, ale usunąłem link - udostępnię do odsłuchu jak będzie gotowa
całość materiału.
Niestety termin zakończenia sie i finalnego wydania gotowego nośnika
przedłuza, ale takie życie...

Co chciałem to juz wiem, podziekoał wszystkim za opinie:)

Pozdrawiam
nuel

Vlezio
2017-02-12 20:20:44 UTC
Siemano.

Dla mnie wszystko się trzyma kupy z tym, że wokal jest minimalnie, powtarzam
minimalnie, za bardzo z przodu.
Jesli go zdjąć 1-1,5 dB to bardziej by w miksie siedział. Poza tym w deche
:)

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.