OJCKP! Grupa jeszcze zyje???
tfardy
2017-01-29 21:24:30 UTC
Czolem partzanci!

Tak mnie sentyment natchnal, patrze i nie wierze - grupa jeszcze zyje! Nawet pare starych nickow widze! Lezka w oku sie kreci...

pozdro!
najTfardszy
OMSON
2017-01-30 08:31:45 UTC
Post by tfardy
[...]
Gdzieś zniknął najTfardszy (znaczy chyba nie aż taki 'naj', bo Cię
gdzieś wymiotło)? :)

Pzdr, OMSON
tfardy
2017-02-05 17:40:54 UTC
Post by OMSON
Gdzieś zniknął najTfardszy (znaczy chyba nie aż taki 'naj', bo Cię
gdzieś wymiotło)? :)
Czolem OMSON!
Pracowalem tfardo nad kariera :D

pozdro
tfardy
JoachimeK
2017-01-30 11:43:31 UTC
Post by tfardy
Czolem partzanci!
Tak mnie sentyment natchnal, patrze i nie wierze - grupa jeszcze zyje! Nawet pare starych nickow widze! Lezka w oku sie kreci...
Uff, jesteś... To dobrze. Bo czekam - zgodnie z obietnicą - na
kontynuacje wątku po kilku latach o hegemonii Apple i upadku Microsoftu.
Prorokowałeś kilka rzeczy, to teraz po kilku latach podsumuj (chociaż
nie wiem, czy jesteś w stanie napisać "anie mówiłem!?") :D
:P
J.
a***@e-community.pl
2017-01-31 20:20:53 UTC
Post by JoachimeK
[...]
A tak pobocznie... ostatnio odsprzedałem przez Allegro iRigHD staremu grupowemny koledze.

W sumie to nasza druga transakcja była bo w 2000 wymieniłem Akaia S2000 na Delte 1010. Pamiętacie M. Bunia?

Zdr.
TN
rezist.com
2017-01-31 20:22:30 UTC
Post by JoachimeK
[...]
A tak pobocznie... ostatnio odsprzedałem przez Allegro iRigHD staremu grupowemu koledze.

P.S. Sorry za dubla
Hausen
2017-01-31 23:16:09 UTC
Post by a***@e-community.pl
Pamiętacie M. Bunia?
Pewnie!

Lepiej wołaj Ladziaka z dronami, bo giestapowiec
wrócił do okopów! :)

pozdrav - Hausen
tfardy
2017-02-05 17:39:21 UTC
Post by JoachimeK
Post by tfardy
[...]
Ludzie, jeszcze dobrze przez prog nie przeszedlem a tu juz siekierka rzucaja...
Post by JoachimeK
Prorokowałeś kilka rzeczy, to teraz po kilku latach podsumuj (chociaż
nie wiem, czy jesteś w stanie napisać "anie mówiłem!?") :D
Juz nie pamietam ile prorokowalem, 5, czy 10 lat. Ale powiem tak - jest mi to dzisiaj zupelnie obojetne. Wiec niech bedzie, ze miales racje. Dzisiaj mam nowe hobby:
:-)
Spelnilem sobie po latach moje wielkie marzenie.

pozdro
tfardy
Hausen
2017-02-05 18:16:27 UTC
http://up.picr.de/28231343pb.jpg
Post by tfardy
:-)
Spelnilem sobie po latach moje wielkie marzenie.
A co masz do JAZDY? ;-P

pozdrav - Hausen
tfardy
2017-02-05 19:09:58 UTC
Post by tfardy
http://up.picr.de/28231343pb.jpg
Post by tfardy
:-)
Spelnilem sobie po latach moje wielkie marzenie.
A co masz do JAZDY? ;-P
To co na zdjeciu! Wiesz jaka to jest jazda?! A na codzien to mam jeszcze dwie inne, nudny bryki bez jaj i charakteru.

pozdro
tfardy
JoachimeK
2017-02-06 10:52:17 UTC
Post by tfardy
http://up.picr.de/28231343pb.jpg
:-)
Spelnilem sobie po latach moje wielkie marzenie.
Zamazujesz tablice ???
J.
RK
2017-02-06 14:48:04 UTC
Post by JoachimeK
Post by tfardy
Spelnilem sobie po latach moje wielkie marzenie.
Zamazujesz tablice ???
Ciągnie garbatego do garbusa :D
Robert.
tfardy
2017-02-06 21:12:00 UTC
Post by JoachimeK
Post by tfardy
http://up.picr.de/28231343pb.jpg
:-)
Spelnilem sobie po latach moje wielkie marzenie.
Zamazujesz tablice ???
Tak. Niestety istnieje prosty i skuteczny sposob oszukania ubezpieczalni wlascicela samochodu. Oczywiscie trzeba znac wiecej niz tylko tablice rejestracyjne, ale w sieci dosc latwo dowiedziec sie (zbyt) wiele o czlowieku.

pozdro
tfardy
JoachimeK
2017-02-07 10:38:08 UTC
Post by tfardy
Post by JoachimeK
http://up.picr.de/28231343pb.jpg :-) Spelnilem sobie po latach
moje wielkie marzenie.
[...]
A! Czyli to jest ta Twoja życiowa pasja - pomoc wszelkim ubezpieczalniom :D
J.
tfardy
2017-02-07 18:33:48 UTC
Post by JoachimeK
Post by tfardy
Post by JoachimeK
[...]
Jak zwykle nie rozumiesz. Nikt ci nic nie da za darmo a ubezpieczalnia to nie jest organizacja harytatywna. Jesli oszusci beda kantowac ubezpieczalnie to one w koncu podniosa swoje stawki. A to nie jest w interesie klienta, czyli tez nie w moim. Pomijajac to, ze juz sam fakt, ze ktos oszukuje wywoluje u mnie reakcje alergiczna. Wiem, ze w Polsce kazdy kantuje na kazdym kroku. Moze zbyt dlugo byles nastawiony na dzialanie tego systemu zeby po prostu samo oszustwo cie razilo, nie wazne naawet, czy dotyczy cie bezposrednio, posrednio, czy w ogole.

pozdro
tfardy
YgreK
2017-02-11 07:09:34 UTC
Post by tfardy
Post by JoachimeK
[...]
Czas płynie, a ten w miejscu stoi...
Ale w sumie dobrze że pewne rzeczy są niezmienne
--
YgreK

http://top80.pl/smierc-dynamiki-p45.html
http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/about
tfardy
Podziwiam i doceniam wasz optimizm, ale jak widze tempo w jakim Polska stacza sie do "najlepszych" tradycji rodem z komuny to mam obawy, czy wahamuje przed sredniowieczem.
RK
2017-02-11 10:24:26 UTC
Post by tfardy
[...]
Miły ten nasz Niemiec :D
Kantujący Robert.
Fëanor Aicanáro
2017-02-07 20:13:23 UTC
Post by JoachimeK
A! Czyli to jest ta Twoja życiowa pasja - pomoc wszelkim ubezpieczalniom :D
---------------------
No i po co się wychylałeś z żartem.....?////////////

P.

;D
JoachimeK
2017-02-20 11:32:07 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Post by JoachimeK
A! Czyli to jest ta Twoja życiowa pasja - pomoc wszelkim
ubezpieczalniom :D
---------------------
No i po co się wychylałeś z żartem.....?////////////
No cóż, myślałem że skuma żart, a ten znowu...
:D
J.
Hausen
2017-02-21 00:08:42 UTC
Post by JoachimeK
Post by Fëanor Aicanáro
Post by JoachimeK
[...]
To niemieckie - dość specyficzne poczucie humoru
jest już znane chyba na całym Globie! :-P

pozdrav - Hausen

Hausen
2017-01-31 23:13:43 UTC
Post by tfardy