Problem z kiełbasą
RK
2017-01-28 18:23:03 UTC
Odpaliłem kilka instrumentów vsti i żeby nie zasłaniały przesunąłem w
dół. Teraz nie mogę ich wygrzebać spod paska zadań. Pasek daje się
podnieść do góry ale w dół już nie chce. Jakieś porady?
Robert.
RK
2017-01-28 19:12:22 UTC
Post by RK
Odpaliłem kilka instrumentów vsti i żeby nie zasłaniały przesunąłem w
dół. Teraz nie mogę ich wygrzebać spod paska zadań. Pasek daje się
podnieść do góry ale w dół już nie chce. Jakieś porady?
Po godzinie doszedłem - autoukrywanie paska zadań. Swoją drogą jak to
możliwe, że okno dało się przesunąć poniżej paska zadań, ciekawe. W
XP-ku można było schować pasek całkowicie przesuwając w dół, w siódemce
już tak się nie da.
--
Robert.